Haridusasutustel palume tellimiseks siseneda tellimiskeskkonda.

Pehme köide, värviline, A4, 144 lk, 2021

  • Iga peatükk algab õppekavast lähtuvate õpitulemuste tutvustamisega.
  • Õpitulemuste järgi sõnastab õpilane oma isiklikud eesmärgid.
  • Õpilane reflekteerib oma õppimist peatüki lõpus.
  • Iga peatüki alguses on tööjuhiste jada, mis võimaldab õpilasel oma tempos tegutseda ja arendab iseseisvust ning enesekindlust.
  • Igas peatükis on vähemalt üks konkreetne lõimingu idee.

NB! Trükitud tööraamatusse on sattunud viga. Lk 66 ül 2 peab Tettigonia cantansi juures olema linnu asemel lauluritsika pilt. Vajadusel saab siit printida parandatud lehe.


 

 

AUTORITEST

Karin Pohla on lõpetanud Tartu Ülikooli ökoloogia ja elustiku kaitse eriala. Ta on Noored Kooli vilistlane, bioloogia ja geograafia õpetaja ning panustab Eesti haridusse ka täiskasvanute koolitajana.

Triinu Hamburg on lõpetanud Eesti Maaülikooli loodusturismi eriala. Ta on Noored Kooli vilistlane ja töötanud põhikoolis loodusõpetuse, bioloogia ja geograafia õpetajana.