Haridusasutustel palume tellimiseks kasutada meie tellimiskeskkonda.

Kunst ja visuaalkultuur 20. ja 21. sajandil. Kunstiajalugu gümnaasiumile. II osa

€ 20.50

Kõva köide, värviline, 195 x 240 mm, 256 lk, 2020

Teise kursuse õpik „Kunst ja visuaalkultuur 20. ja 21. sajandil“ kajastab kunsti alates 19. sajandi lõpust kuni nüüdiskunstini. Õpikus käsitletakse modernistlike kunstivoolude kujunemist ja postmodernismi väljendusi kunstis, aga ka Eesti kunsti arengut 20. sajandi muutuvates poliitilistes oludes. Põhjalikult selgitatakse ühiskondlikke protsesse, mille taustal saab paremini mõistetavaks kunstnike elu ja looming. Rohkelt illustratsioone nii maailmakuulsate kunstiuuendajate kui ka Eesti kunstnike töödest teevad õpiku nauditavaks igale kunstist huvitatud lugejale.

  • Tasuta lisamaterjalid veebis: „Mõtle!“. Ülesanded iga õpiku peatüki juurde ja kaks terviklikku lisapeatükki.
  • Esimene kehtivale ainekavale vastav kunstiajaloo õpik.
  • Rohkelt illustratsioone.
  • Lisaks Euroopa kunstile kajastab põhjalikult ka Eesti kunsti.
  • Lõiming teiste õppeainetega:
    • ajalugu,
    • ühiskonnaõpetus, 
    • kirjandus,
    • muusika, 
    • filosoofia ajalugu, 
    • religioonilugu,
    • kultuurilugu.
  • Põhjalikult selgitatakse ühiskondlikke protsesse, mille taustal saab paremini mõistetavaks kunstnike elu ja looming.

 

AUTORITEST

Sigrid Abiline on pikaajalise töökogemusega ajaloo-, ühiskonnaõpetuse ja kunstiajaloo õpetaja. Sigridil on kunstiteaduse magistrikraad Eesti kunstiakadeemiast ning ta on töötanud erinevat tüüpi koolides. Praegu töötab Sigrid õpetajana Tallinna täiskasvanute gümnaasiumis.

Lumi Kristin Vihterpal on tegevuskunstnik, kes on õppinud Eesti kunstiakadeemias skulptuuri ja omandanud Tartu ülikoolis semiootika magistrikraadi. Lumi Kristin peab oluliseks kaasaegse kunsti populariseerimist. Ta on töötanud Tallinna ülikooli digitehnoloogiate instituudi haridustehnoloogia keskuse riikliku gümnaasiumi “DigiÕppeVaramu” projektis kunstide valdkonna projektijuhina ning koostanud digitaalseid õppematerjale.